Veel gestelde vragen

Vul ons contactformulier in en bewaar de verpakking en het product tot wij contact met je hebben opgenomen. Link naar contactformulier invoegen 

Of Stuur de verpakking met een deel van de inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom je niet tevreden bent. Vermeld hierbij jouw naam, adres en e-mailadres en waar en wanneer je het product gekocht hebt. Een postzegel is niet nodig. 
 
De betreffende verpakking met een deel van de inhoud kun je sturen naar: 
Consumentenservice 
Antwoordnummer 2460 
3600VB MAARSSEN 
 
Als je nog vragen hebt kun je altijd contact opnemen met onze Consumentenservice via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 16:00 uur). 

Onze producten worden verpakt onder een beschermende atmosfeer, dit doen we om twee belangrijke redenen. De lucht in de zakken (met verlaagd zuurstofgehalte) waarborgt de kwaliteit en versheid van het product. Daarnaast zorgt de lucht voor bescherming van de snacks (gaan ze niet kapot!). Het grammage dat op de verpakking vermeld staat is uiteraard correct, je krijgt dus altijd precies de hoeveelheid Cheetos die op de zak vermeld staat! Als je nog meer vragen hebt of mocht je toch niet tevreden zijn over een door jou gekochte zak Cheetos, kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de Cheetos Consumentenservice op 0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-16:00) of via onze website www.Cheetos.nl/contact. We staan je graag te woord!

Helaas moeten wij je meedelen dat wij niet in het bezit zijn van dergelijke promotieartikelen. 

Nee, wij hebben zeer strenge hygiëneregels en binnen dat kader is het helaas niet mogelijk een bezoek aan onze fabriek te brengen. 

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wij leveren onze producten niet direct aan supermarkten, maar aan hun hoofdkantoor. Wij hebben er dus geen zicht op bij welke supermarkt het product uiteindelijk in de schappen komt. Als supermarkten bij jou in de buurt een specifiek product niet in het assortiment hebben, kun je hen vragen of zij dit product voor je kunnen of willen bestellen. 

PepsiCo Nederland levert niet rechtstreeks producten aan consumenten. Het is echter wel mogelijk om onze producten te bestellen via e-commerce sites op Internet. Het Cheetos gamma is uitsluitend verkrijgbaar in de meeste warenhuizen en in andere locaties zoals bioscopen, horecazaken en tankstations. 

Ja, deze kun je zelf samenstellen op www.pepsicoproductchecker.nl. Mocht je toch nog vragen hebben, bel dan gratis Consumentenservice 0800-7377426 

Wij stellen het zeer op prijs indien je nieuwe (product)ideeën met ons wilt delen. Wij voeren echter een beleid dat wij spontane ideeën van buiten het bedrijf niet kunnen accepteren. Dit om zo misverstanden te voorkomen indien wij een vergelijkbaar idee zouden willen ontwikkelen of al aan het uitwerken zijn. In overeenstemming met dat beleid, hopen we dat je begrijpt dat we jouw idee dan ook niet kunnen overwegen. Wij zullen het idee dan ook niet opslaan in onze systemen. 

Cheetos heeft een vaststaand Corporate Social Responsibility (CSR)-programma voor specifieke sponsoractiviteiten. Daarnaast doet Cheetos niet aan sponsoring. Het is dus niet mogelijk om per mail of telefoon sponsoraanvragen in te dienen. 

Ja, onze Cheetos verpakkingen mogen bij het plastic afval

In 1949 werd het zoutje in Nederland uitgevonden door Dick d’Arnaud Gerkens. Sinds 1960 produceren wij de Nibb it sticks onder het Smiths Logo. Sinds 2015 is Nibb-it geen zelfstandig zoutjesmerk meer, maar onderdeel van Cheetos. 

Nibb it rings hebben 3 kleuren: salami, kerrie en naturel.   
Nibb it sticks heeft 4 kleuren: ketjap = licht oranje, salami =roze paprika  = rood en kerrie = geel

In dat geval staat onze consumentenservice voor je klaar. Consumentenservice Cheetos: Antwoordnummer 2460 3600 VB Maarssen 0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-16:00) Of ga naar het contactformulier.